Bestuur en Organisatie
GGz Breburg wordt aangestuurd door drie bevlogen bestuurders. Daarnaast is er een 6-koppige Raad van Toezicht, die de Raad van Bestuur adviseert en controleert.
Raad van bestuur
De Raad van Bestuur is eindverantwoordelijk voor de zorg en het beleid van GGz Breburg. De leden leggen verantwoording af aan de Raad van Toezicht. Onze Raad van Bestuur bestaat uit drie personen:
-
Alex de Ridder, lid Raad van Bestuur
-
Fred Pijls, lid Raad van Bestuur
- Ruud van den Barselaar, interim-CFO Raad van Bestuur
Contact Raad van Bestuur
De Raad van Bestuur is bereikbaar via het secretariaat op (088) 016 11 12.
Reglement Raad van bestuur
Reglement Raad van bestuur.
Raad van Toezicht
De Raad van Toezicht beoordeelt elk jaar een aantal belangrijke besluiten van de Raad van Bestuur, waaronder de strategische koers van GGz Breburg, de begroting en de jaarrekening. De raad is zo samengesteld dat zij onafhankelijk en kritisch kan functioneren. De leden onderhouden goede, regelmatige contacten met onder andere de cliëntenraad en de Ondernemingsraad.
Visie, verantwoording en reglement
-
De Raad van Toezicht vertelt in de toezichtvisie meer over de missie en visie en wat de toezichthoudende rol inhoudt
-
Lees de jaarverantwoording 2023 van de Raad van Toezicht van GGz Breburg
-
Reglement Raad van Toezicht
Leden Raad van Toezicht
Voorzitter: Paul de Schipper
Leden: Anton Zuure, Saskia Langbroek, Wiepke Cahn, Bram de Klerck en Tanja Enninga.